Brunet Advocaten, het kantoor

Brunet Advocaten is een middelgroot, gespecialiseerd advocatenkantoor, gericht op ondernemers, zorg- en onderwijsinstellingen en personeel en organisatie. Opgericht in 1979, heeft Brunet Advocaten meer dan 5000 cliënten die het kantoor een waardering geven van 9.1. 
https://brunet.nl/

De uitdaging

Brunet Advocaten streeft voortdurend naar optimalisering van de dienstverlening aan cliënten en andere stakeholders. Zo wordt gebruik gemaakt van BaseNet, een applicatie voor de advocatuur die alle communicatie koppelt aan dossiers. Aangezien telefonie in de juridische dienstverlening een belangrijk communicatiemiddel is, werd gezocht naar een geautomatiseerde koppeling tussen deze twee essentiële tools. Deze werd gevonden door CloudCTI software te implementeren die het Xelion telefoniesysteem integreert met BaseNet.

"Dankzij de CloudCTI integratie tussen onze telefonie en BaseNet hebben onze advocaten direct het juiste dossier ter beschikking en kunnen zij cliënten adequaat te woord staan"

Foto van Clarine Harms
Clarine Harms
Managementassistente bij Brunet Advocaten

Het resultaat

Clarine Harms, o.a. verantwoordelijk voor ICT bij Brunet Advocaten, zegt: “Onze advocaten kunnen dankzij de integratie sneller en beter werken en zich concentreren op hun cliënten en de zaak waarover het gaat. Dankzij de CloudCTI integratie tussen onze telefonie en BaseNet hebben ze direct het juiste dossier ter beschikking en kunnen zij cliënten adequaat te woord staan. Bovendien is alle tijd die aan telefonie wordt besteed automatisch geregistreerd.

 
 

Summary

Bedrijf
Brunet Advocaten
Telecom systeem
CRM
Functies
Herkenning van de beller
Doorklikken naar het dossier
Gesprekken noteren bij het dossier
Registratie tijdsduur
Software
CloudCTI
Voordelen
Klantvriendelijk
Tijdwinst
Verbetering bedrijfsproces
Download configuration manual
DOWNLOAD