Met de BaseNet telefonie integratie van CloudCTI wordt de beller herkend aan het meegestuurde telefoonnummer en kunnen diverse acties geautomatiseerd worden. Ook kan automatisch een gesprek worden opgezet. Met de telefonie integratie van CloudCTI toont BaseNet de gegevens van de beller als deze herkend wordt aan het meegestuurde telefoonnummer. Ook kan automatisch een gesprek worden opgezet.
Summary
Bij inkomende gesprekken verschijnt een notificatie, die niet stoort tijdens het werk, met gegevens uit BaseNet. Deze notificatie is vrij aan te passen en elk veld uit BaseNet kan worden getoond. De naam van de beller is vanzelfsprekend een eerste behoefte maar allerlei andere informatie, vaak branche-specifiek, kan nuttig zijn zoals een kenteken, patient ID of de pizza die de vorige keer werd besteld. In de notificatie kunnen tot vier regels informatie worden weergegeven en, afhankelijk van de lengte, zelfs nog meer velden. Met een muisklik kan realtime in BaseNet het scherm met de gegevens van de beller geopend worden. Optioneel kunnen er extra acties worden toegevoegd, tot wel vijf buttons. Met deze buttons kunnen bijvoorbeeld andere schermen in BaseNet geopend worden, een support-ticket worden aangemaakt, automatisch een e-mail met een terugbelverzoek worden opgesteld of een scherm uit een andere CRM-applicatie worden geopend. Gesprekken kunnen direct worden opgezet vanuit BaseNet met een call button, selecteren en een hotkey of via een hyperlink. Telefoonnummers handmatig intoetsen hoeft niet meer. Inkomende gesprekken worden weergegeven binnen BaseNet en bij herkenning van de beller wordt de naam getoond. Met een muis-klik kan realtime het scherm in BaseNet met de gegevens van de beller geopend worden. Gesprekken kunnen direct worden opgezet vanuit BaseNet, telefoonnummers handmatig intoetsen hoeft niet meer. Gesprekken worden automatisch geregistreerd in BaseNet. Voor deze integratie is het niet nodig om lokale software te installeren. De integratie met BaseNet is voorgeconfigureerd in de CTI Wizard en is met slechts enkele stappen af te ronden.
Functies
• Uitbellen (click-to-call): direct een gesprek opzetten met een muisklik of sneltoets.
• Automatische herkenning van telefoonnummers. Gegevens zoals bekend in BaseNet worden getoond in een notificatie.
• Deze notificatie stoort niet met ander werk.
• Is vrij te configureren.
• Ruimte voor vier regels informatie en, afhankelijk van de lengte, zelfs meer velden.
• Herkenning mogelijk uit verschillende CRM applicaties tegelijkertijd.
• Meervoudige herkenning indien een nummer vaker voorkomt.
• Met een muisklik kan realtime binnen BaseNet het scherm met de gegevens van de beller geopend worden.
• Elk veld uit de export kan naar keuze getoond worden.
• Bij BaseNet worden uitbellen, klantherkenning en screen pop binnen BaseNet afgehandeld.
• Geen lokale software nodig.
• Zowel Windows als MAC en Chromebook worden ondersteund.
• Elk scherm in BaseNet kan worden opgeroepen.
• Bij het doorverbinden van het gesprek naar een collega worden de gegevens meegestuurd.
• Naar keuze kunnen tot vijf knoppen worden geconfigureerd om aanvullende acties uit te voeren: oproepen van andere schermen in BaseNet of uit een andere CRM, automatisch een terugbelbericht opstellen, kopieren van het telefoonnummer voor het eenvoudig verrijken van de database, etc.
• Automatisch gesprekken opnemen in de activiteiten historie van het dossier van de beller in BaseNet.
• Bij BaseNet is de Teams app integratie beschikbaar. Hiervoor is een handmatige export vereist.
Technisch
De integratie van BaseNet is opgenomen in de CTI Wizard waardoor installatie heel eenvoudig is. De meeste instellingen zijn al geconfigureerd zodat alleen enkele klantspecifieke gegevens hoeven te worden ingevuld. Een duidelijke manual is in de Wizard beschikbaar. En, de integratie wordt in één keer geconfigureerd voor het hele bedrijf, CRM-integratie is nog nooit zo eenvoudig geweest!.
Als in BaseNet nieuwe contacten worden aangemaakt, worden deze door CloudCTI automatisch bijgewerkt en herkend. Zo is een juiste werking altijd gewaarborgd.
De koppeling leest de export bestanden in van BaseNet.
Compatibiliteit
CloudCTI is volledig cloudgebaseerde software (CTIaaS) en daardoor overal inzetbaar en eenvoudig te implementeren. Zowel Windows, MacOS als Chromebook (webclient) worden ondersteund. Data wordt uitsluitend gecached en er wordt voldaan aan de hoogste security eisen.
Tarieven
gratis try&buy, gratis proberen tot het eind van de volgende maand
Eenmalige setup kosten
Raadpleeg uw leverancier
Maandelijkse kosten per gebruiker
Per gebruiker: € 4,- (bruto verkoop eindgebruikersprijs)
Adviesprijzen exclusief BTW, kunnen per leverancier verschillen.
Neem contact op met de leverancier van het telefoonsysteem of via info@cloudcti.nl voor nadere informatie en een leverancier bij u in de buurt.