Met de SnelStart telefonie integratie van CloudCTI wordt de beller herkend aan het meegestuurde telefoonnummer en kunnen diverse acties geautomatiseerd worden. Ook kan automatisch een gesprek worden opgezet.

Summary

Bij inkomende gesprekken verschijnt een notificatie, die niet stoort tijdens het werk, met gegevens uit SnelStart. Deze notificatie is vrij aan te passen en elk veld uit SnelStart kan worden getoond. De naam van de beller is vanzelfsprekend een eerste behoefte maar allerlei andere informatie, vaak branche-specifiek, kan nuttig zijn zoals een kenteken, patient ID of de pizza die de vorige keer werd besteld. In de notificatie kunnen tot vier regels informatie worden weergegeven en, afhankelijk van de lengte, zelfs nog meer velden. Met een muisklik kan realtime in SnelStart het scherm met de gegevens van de beller geopend worden. Optioneel kunnen er extra acties worden toegevoegd, tot wel vijf buttons. Met deze buttons kunnen bijvoorbeeld andere schermen in SnelStart geopend worden, een support-ticket worden aangemaakt, automatisch een e-mail met een terugbelverzoek worden opgesteld of een scherm uit een andere CRM-applicatie worden geopend. Gesprekken kunnen direct worden opgezet vanuit SnelStart met een call button, selecteren en een hotkey of via een hyperlink. Telefoonnummers handmatig intoetsen hoeft niet meer. De integratie met SnelStart is voorgeconfigureerd in de CTI Wizard en is met slechts enkele stappen af te ronden.

Functies

• Uitbellen (click-to-call): direct een gesprek opzetten met een muisklik of sneltoets.
• Automatische herkenning van telefoonnummers. Gegevens zoals bekend in SnelStart worden getoond in een notificatie.
• Deze notificatie stoort niet met ander werk.
• Is vrij te configureren.
• Ruimte voor vier regels informatie en, afhankelijk van de lengte, zelfs meer velden.
• Herkenning mogelijk uit verschillende CRM applicaties tegelijkertijd.
• Meervoudige herkenning indien een nummer vaker voorkomt.
• Met een muisklik kan realtime binnen SnelStart het scherm met de gegevens van de beller geopend worden.
• Elk veld uit SnelStart dat in de API beschikbaar is, kan worden weergegeven.
• De herkenning wordt dagelijks automatisch bijgewerkt (frequentie instelbaar).
• Elk scherm in SnelStart kan worden opgeroepen.
• Bij het doorverbinden van het gesprek naar een collega worden de gegevens meegestuurd.
• Naar keuze kunnen tot vijf knoppen worden geconfigureerd om aanvullende acties uit te voeren: oproepen van andere schermen in SnelStart of uit een andere CRM, automatisch een terugbelbericht opstellen, kopieren van het telefoonnummer voor het eenvoudig verrijken van de database, etc.

Technisch

De integratie van SnelStart is opgenomen in de CTI Wizard waardoor installatie heel eenvoudig is. De meeste instellingen zijn al geconfigureerd zodat alleen enkele klantspecifieke gegevens hoeven te worden ingevuld. Een duidelijke manual is in de Wizard beschikbaar. En, de integratie wordt in één keer geconfigureerd voor het hele bedrijf, CRM-integratie is nog nooit zo eenvoudig geweest!.
Als in SnelStart nieuwe contacten worden aangemaakt, worden deze door CloudCTI automatisch bijgewerkt en herkend. Zo is een juiste werking altijd gewaarborgd.
De koppeling legt verbinding met de eigen API van SnelStart.

Compatibiliteit

CloudCTI is volledig cloudgebaseerde software (CTIaaS) en daardoor overal inzetbaar en eenvoudig te implementeren. Zowel Windows, MacOS als Chromebook (webclient) worden ondersteund. Data wordt uitsluitend gecached en er wordt voldaan aan de hoogste security eisen.

Tarieven

gratis try&buy, gratis proberen tot het eind van de volgende maand

Eenmalige setup kosten
Raadpleeg uw leverancier

Maandelijkse kosten per gebruiker
Per gebruiker: € 4,- (bruto verkoop eindgebruikersprijs)

Adviesprijzen exclusief BTW, kunnen per leverancier verschillen.

Neem contact op met de leverancier van het telefoonsysteem of via info@cloudcti.nl voor nadere informatie en een leverancier bij u in de buurt.

Download handleiding
DOWNLOAD