De CloudCTI integratie met Salesforce is geheel embedded; er is geen lokale software nodig. CloudCTI biedt een uitgebreide integratie met de telefonieomgeving.

Summary

Met de Salesforce integratie wordt de beller herkend aan het meegestuurde telefoonnummer en worden gegevens van de beller getoond in Salesforce. Diverse acties kunnen geautomatiseerd worden. Gesprekken kunnen worden opgezet vanuit Salesforce met een muisklik, handmatig telefoonnummers intoetsen hoeft niet meer. Gesprekken worden automatisch geregistreerd in Salesforce.

Functies

• Uitbellen (click-to-call): direct een gesprek opzetten met een muisklik of sneltoets.
• Met een muisklik kan realtime binnen Salesforce het scherm met de gegevens van de beller geopend worden.
• Automatisch gesprekken opnemen in de activiteiten historie van het dossier van de beller in Salesforce.
• Alle nummers van een contact, account of lead zijn aanklikbaar (NB: Salesforce ondersteunt geen click-to-call vanuit het Opportunity scherm)
• Als bij een inkomend gesprek het telefoonnummer wordt herkend, wordt de naam van de beller getoond in Salesforce

• Optioneel kan een nieuwe primary tab geopend worden in de Service Console
• De screenpop kan automatisch of handmatig uitgevoerd worden
• De screen pop is naar keuze aan te passen met VisualForce pagina’s, bijvoorbeeld met contactgegevens van de beller
• Automatische gespreksregistratie in de Salesforce belactiviteit historie, alle herkende gesprekken worden opgeslagen in de tijdlijn van de beller and Salesforce standaad rapporten kunnen worden toegepast
• Gespreksnotities kunnen eenvoudig aan gesprekken worden toegevoegd en zijn zichtbaar in de tijdlijn van de beller
• Alle opgeslagen gesprekken zijn zichtbaar in Salesforce Call Center Reports
• Aanpasbare call labelling: aan een gesprek kan een code naar keuze worden toegevoegd in de historie van Salesforce, bijvoorbeeld Order, Offerte gevraagd, Voicemail achtergelaten, etc.
• In de Call Center Reports zijn alle opgeslagen gesprekken zichtbaar en de gegevens kunnen worden gefilterd
• Rapporten met uitgebreide statistieken over medewerkers en afdelingen, zoals “alle uitgaande gesprekken door mijn team de afgelopen week met het kenmerk Order binnen” kunnen worden geproduceerd
• Optioneel kunnen rapporten met de start- en eindtijd en de tijdsduur van een gesprek worden gemaakt.

Technisch

De integratie wordt geinstalleerd en ingericht vanuit Salesforce, zie de handleiding voor meer info.

Compatibiliteit

CloudCTI is volledig cloudgebaseerde software (CTIaaS) en daardoor overal inzetbaar en eenvoudig te implementeren. Zowel Windows, MacOS als Chromebook (webclient) worden ondersteund. Data wordt uitsluitend gecached en er wordt voldaan aan de hoogste security eisen.

Tarieven

gratis try&buy, gratis proberen tot het eind van de volgende maand

Eenmalige setup kosten
Raadpleeg uw leverancier

Maandelijkse kosten per gebruiker
Per gebruiker: € 4,- (bruto verkoop eindgebruikersprijs)

Adviesprijzen exclusief BTW, kunnen per leverancier verschillen.

Neem contact op met de leverancier van het telefoonsysteem of via info@cloudcti.nl voor nadere informatie en een leverancier bij u in de buurt.

Download handleiding
DOWNLOAD