Met de telefonie integratie van CloudCTI toont AgencyBloc de gegevens van de beller als deze herkend wordt aan het meegestuurde telefoonnummer. Ook kan automatisch een gesprek worden opgezet.

Summary

Inkomende gesprekken worden weergegeven binnen AgencyBloc en bij herkenning van de beller wordt de naam getoond. Met een muis-klik kan realtime het scherm in AgencyBloc met de gegevens van de beller geopend worden. Gesprekken kunnen direct worden opgezet vanuit AgencyBloc, telefoonnummers handmatig intoetsen hoeft niet meer. De integratie met AgencyBloc is voorgeconfigureerd in de CTI Wizard en is met slechts enkele stappen af te ronden.

Functies

• Uitbellen (click-to-call): direct een gesprek opzetten met een muisklik of sneltoets.
• Bij de AgencyBloc-Teams integratie is het zoeken op naam en herkenning binnen Teams niet beschikbaar.
• Met een muisklik kan realtime binnen AgencyBloc het scherm met de gegevens van de beller geopend worden.
• Bij AgencyBloc worden uitbellen, klantherkenning en screen pop binnen AgencyBloc afgehandeld.

Technisch

De integratie van AgencyBloc is opgenomen in de CTI Wizard waardoor installatie heel eenvoudig is. De meeste instellingen zijn al geconfigureerd zodat alleen enkele klantspecifieke gegevens hoeven te worden ingevuld. Een duidelijke manual is in de Wizard beschikbaar. En, de integratie wordt in één keer geconfigureerd voor het hele bedrijf, CRM-integratie is nog nooit zo eenvoudig geweest!.

Compatibiliteit

CloudCTI is volledig cloudgebaseerde software (CTIaaS) en daardoor overal inzetbaar en eenvoudig te implementeren. Zowel Windows, MacOS als Chromebook (webclient) worden ondersteund. Data wordt uitsluitend gecached en er wordt voldaan aan de hoogste security eisen.

Tarieven

gratis try&buy, gratis proberen tot het eind van de volgende maand

Eenmalige setup kosten
Raadpleeg uw leverancier

Maandelijkse kosten per gebruiker
Per gebruiker: € 4,- (bruto verkoop eindgebruikersprijs)

Adviesprijzen exclusief BTW, kunnen per leverancier verschillen.

Neem contact op met de leverancier van het telefoonsysteem of via info@cloudcti.nl voor nadere informatie en een leverancier bij u in de buurt.

Case

Brunet Advocaten verbetert continu hun dienstverlening met BaseNet, dat alle communicatie aan dossiers koppelt. Omdat telefonie een cruciaal onderdeel is in de advocatuur, integreerden zij het Xelion telefoniesysteem met BaseNet via CloudCTI software. Benieuwd hoe deze slimme koppeling hun processen heeft geoptimaliseerd? Lees de volledige klantcase!

BEKIJK CASE
Download handleiding
DOWNLOAD