De CloudCTI integratie met Zoho CRM is geheel embedded; er is geen lokale software nodig. CloudCTI biedt een uitgebreide integratie met de telefonieomgeving.

Summary

Met de Zoho CRM integratie wordt de beller herkend aan het meegestuurde telefoonnummer en worden gegevens van de beller getoond in Zoho CRM. Diverse acties kunnen geautomatiseerd worden. Gesprekken kunnen worden opgezet vanuit Zoho CRM met een muisklik, handmatig telefoonnummers intoetsen hoeft niet meer. Gesprekken worden automatisch geregistreerd in Zoho CRM.

Functies

• Uitbellen (click-to-call): direct een gesprek opzetten met een muisklik of sneltoets.
• Met een muisklik kan realtime binnen Zoho CRM het scherm met de gegevens van de beller geopend worden.
• Automatisch gesprekken opnemen in de activiteiten historie van het dossier van de beller in Zoho CRM.
• Gesprek opzetten (click-to-call): automatisch een gesprek opzetten door een muisklik op het nummer in elk telefoonnummerveld in Zoho
• Herkenning van de beller en weergave van de naam in Zoho
• Automatisch openen van de bij de beller horende info tab, naar keuze huidige of nieuwe tab
• Automatische registratie van herkende gesprekken bij het betreffende account
• Gespreksnotities: toevoegen van geschreven notities aan gesprekken.

Technisch

De integratie wordt geinstalleerd en ingericht vanuit Zoho CRM, zie de handleiding voor meer info.

Compatibiliteit

CloudCTI is volledig cloudgebaseerde software (CTIaaS) en daardoor overal inzetbaar en eenvoudig te implementeren. Zowel Windows, MacOS als Chromebook (webclient) worden ondersteund. Data wordt uitsluitend gecached en er wordt voldaan aan de hoogste security eisen.

Tarieven

gratis try&buy, gratis proberen tot het eind van de volgende maand

Eenmalige setup kosten
Raadpleeg uw leverancier

Maandelijkse kosten per gebruiker
Per gebruiker: € 4,- (bruto verkoop eindgebruikersprijs)

Adviesprijzen exclusief BTW, kunnen per leverancier verschillen.

Neem contact op met de leverancier van het telefoonsysteem of via info@cloudcti.nl voor nadere informatie en een leverancier bij u in de buurt.

Case

CapTrader was seeking to improve their customer friendliness and efficiency in their telephony communication with clients and relations.

BEKIJK CASE
Download handleiding
DOWNLOAD