Met de XBIS Online - NCCW telefonie integratie van CloudCTI wordt de beller herkend aan het meegestuurde telefoonnummer en kunnen diverse acties geautomatiseerd worden. Ook kan automatisch een gesprek worden opgezet.

Summary

Bij inkomende gesprekken verschijnt een notificatie, die niet stoort tijdens het werk, met gegevens uit XBIS Online - NCCW. Deze notificatie is vrij aan te passen en elk veld uit XBIS Online - NCCW kan worden getoond. De naam van de beller is vanzelfsprekend een eerste behoefte maar allerlei andere informatie, vaak branche-specifiek, kan nuttig zijn zoals een kenteken, patient ID of de pizza die de vorige keer werd besteld. In de notificatie kunnen tot vier regels informatie worden weergegeven en, afhankelijk van de lengte, zelfs nog meer velden. Met een muisklik kan realtime in XBIS Online - NCCW het scherm met de gegevens van de beller geopend worden. Optioneel kunnen er extra acties worden toegevoegd, tot wel vijf buttons. Met deze buttons kunnen bijvoorbeeld andere schermen in XBIS Online - NCCW geopend worden, een support-ticket worden aangemaakt, automatisch een e-mail met een terugbelverzoek worden opgesteld of een scherm uit een andere CRM-applicatie worden geopend. Gesprekken kunnen direct worden opgezet vanuit XBIS Online - NCCW met een call button, selecteren en een hotkey of via een hyperlink. Telefoonnummers handmatig intoetsen hoeft niet meer.

Functies

• Uitbellen (click-to-call): direct een gesprek opzetten met een muisklik of sneltoets.
• Automatische herkenning van telefoonnummers. Gegevens zoals bekend in XBIS Online - NCCW worden getoond in een notificatie.
• Deze notificatie stoort niet met ander werk.
• Is vrij te configureren.
• Ruimte voor vier regels informatie en, afhankelijk van de lengte, zelfs meer velden.
• Herkenning mogelijk uit verschillende CRM applicaties tegelijkertijd.
• Meervoudige herkenning indien een nummer vaker voorkomt.
• Met een muisklik kan realtime binnen XBIS Online - NCCW het scherm met de gegevens van de beller geopend worden.
• Elk veld uit de export kan naar keuze getoond worden.
• Elk scherm in XBIS Online - NCCW kan worden opgeroepen.
• Bij het doorverbinden van het gesprek naar een collega worden de gegevens meegestuurd.
• Naar keuze kunnen tot vijf knoppen worden geconfigureerd om aanvullende acties uit te voeren: oproepen van andere schermen in XBIS Online - NCCW of uit een andere CRM, automatisch een terugbelbericht opstellen, kopieren van het telefoonnummer voor het eenvoudig verrijken van de database, etc.

Technisch

De koppeling leest de export bestanden in van XBIS Online - NCCW.

Compatibiliteit

CloudCTI is volledig cloudgebaseerde software (CTIaaS) en daardoor overal inzetbaar en eenvoudig te implementeren. Zowel Windows, MacOS als Chromebook (webclient) worden ondersteund. Data wordt uitsluitend gecached en er wordt voldaan aan de hoogste security eisen.

Tarieven

gratis try&buy, gratis proberen tot het eind van de volgende maand

Eenmalige setup kosten
Raadpleeg uw leverancier

Maandelijkse kosten per gebruiker
Per gebruiker: € 4,- (bruto verkoop eindgebruikersprijs)

Adviesprijzen exclusief BTW, kunnen per leverancier verschillen.

Neem contact op met de leverancier van het telefoonsysteem of via info@cloudcti.nl voor nadere informatie en een leverancier bij u in de buurt.