Hier wordt informatie gegeven over specifieke eigenschappen van het telefoniesysteem of van de leverancier. Voor uitgebreide en specifieke functionaliteit per CRM-applicatie zie https://cloudcti.nl/nl/crm-applications.

Technische info

Telefoniediensten van Telesystem worden onder andere geleverd op basis van several different platforms. Please contact Telesystem to ask about yours. Voor de integratie met het telefoniesysteem maakt CloudCTI gebruik van an API that is specific to each platform.

Functies

In combinatie met Telesystem, biedt CloudCTI:
• Automatisch een gesprek opzetten (click-to-call) met een muisklik of hot key.
• Herkenning van de beller op basis van telefoonnummers die bekend zijn in de geintegreerde CRM-applicatie.
• Met één muisklik openen van een scherm naar keuze uit de CRM-applicatie met gegevens van de beller (screen pop)
• Zowel Windows, MAC als Chromebook worden ondersteund.
• Gesprekken worden automatisch geregistreerd* in de CRM-applicatie bij de historie van de beller
*zie voor ondersteunde CRM-applicaties: https://cloudcti.nl/nl/crm-applicaties

Hoe te verbinden

Met Telesystem is het account zo opgezet dat er kan worden ingelogd met de Telesystem credentials. Deze verifieren het account en verbinden automatisch de CloudCTI-client met het telefoniesysteem. Er zijn geen andere settings benodigd.

Bestelinformatie

Neem contact op met Telesystem bij interesse in de CloudCTI-CRM integratie, om de voordelen van CRM-integratie zelf te ervaren of om de software aan te kunnen bieden aan uw klanten. Telesystem beschikt over alle informatie over prijzen en (kosteloze!) demo- en reseller accounts van de CloudCTI-integratie.
Eindgebruikers worden vriendelijk verzocht hun leverancier van het telefoniesysteem te benaderen.

Bedrijf
Telesystem
Adres
Boezemweg 51
Postcode
2641 KG
Stad
Pijnacker
Land
Nederland
E-mail Telefoon algemeen 085-0804600
Website www.telesystem.nl/