Hier wordt informatie gegeven over specifieke eigenschappen van het telefoniesysteem of van de leverancier. Voor uitgebreide en specifieke functionaliteit per CRM-applicatie zie https://cloudcti.nl/nl/crm-applications.
Technische info
Telefoniediensten van Telepo by Mitel worden onder andere geleverd op basis van Telepo. Voor de integratie met het telefoniesysteem maakt CloudCTI gebruik van the CRM webhook API.
Functies
In combinatie met Telepo by Mitel, biedt CloudCTI:
• Automatisch een gesprek opzetten (click-to-call) met een muisklik of hot key.
• Herkenning van de beller op basis van telefoonnummers die bekend zijn in de geintegreerde CRM-applicatie.
• Met één muisklik openen van een scherm naar keuze uit de CRM-applicatie met gegevens van de beller (screen pop)
• Zowel Windows, MAC als Chromebook worden ondersteund.
• Gesprekken worden automatisch geregistreerd* in de CRM-applicatie bij de historie van de beller
*zie voor ondersteunde CRM-applicaties: https://cloudcti.nl/nl/crm-applicaties
Hoe te verbinden
Om het telefoniesysteem te verbinden met de CloudCTI-client zijn Telepo specifieke instellingen vereist. De leverancier van het telefoniesysteem zal eerst de noodzakelijke settings en credentials configureren voor het account, zodat na inloggen er meteen van start gegaan kan worden.
Bestelinformatie
Als u een Telepo by Mitel systeem host en geinteresseerd bent om CloudCTI als dienst aan te bieden aan resellers of eindklanten, bent uw welkom om contact op te nemen via: https://cloudcti.nl/nl/support/contact