Hier wordt informatie gegeven over specifieke eigenschappen van het telefoniesysteem of van de leverancier. Voor uitgebreide en specifieke functionaliteit per CRM-applicatie zie https://cloudcti.nl/nl/crm-applications.

Technische info

Telefoniediensten van Telador worden onder andere geleverd op basis van Kwebbl. Voor de integratie met het telefoniesysteem maakt CloudCTI gebruik van the CRM webhook API.

Functies

In combinatie met Telador, biedt CloudCTI:
• Automatisch een gesprek opzetten (click-to-call) met een muisklik of hot key.
• Herkenning van de beller op basis van telefoonnummers die bekend zijn in de geintegreerde CRM-applicatie.
• Met één muisklik openen van een scherm naar keuze uit de CRM-applicatie met gegevens van de beller (screen pop)
• Zowel Windows, MAC als Chromebook worden ondersteund.
• Gesprekken worden automatisch geregistreerd* in de CRM-applicatie bij de historie van de beller
*zie voor ondersteunde CRM-applicaties: https://cloudcti.nl/nl/crm-applicaties
• Voor de CloudCTI Telador integratie, wordt de merknaam CloudCC gebruikt.

Hoe te verbinden

Om het telefoniesysteem te verbinden met de CloudCC-client zijn Kwebbl specifieke instellingen vereist. De leverancier van het telefoniesysteem zal eerst de noodzakelijke settings en credentials configureren voor het account, zodat na inloggen er meteen van start gegaan kan worden.

Bestelinformatie

Neem contact op met Telador bij interesse in de CloudCC-CRM integratie, om de voordelen van CRM-integratie zelf te ervaren of om de software aan te kunnen bieden aan uw klanten. Telador beschikt over alle informatie over prijzen en (kosteloze!) demo- en reseller accounts van de CloudCC-integratie.
Eindgebruikers worden vriendelijk verzocht hun leverancier van het telefoniesysteem te benaderen.

Bedrijf
Telador
Adres
Modemstraat 1
Postcode
1033 RW
Stad
Amsterdam
Land
Nederland
E-mail Telefoon algemeen +31 20 210 3200
Website telador.nl/