Met de telefonie integratie van CloudCTI toont Tapi Universal CRM de gegevens van de beller als deze herkend wordt aan het meegestuurde telefoonnummer. Ook kan automatisch een gesprek worden opgezet.
Summary
Inkomende gesprekken worden weergegeven binnen Tapi Universal CRM en bij herkenning van de beller wordt de naam getoond. Met een muis-klik kan realtime het scherm in Tapi Universal CRM met de gegevens van de beller geopend worden. Gesprekken kunnen direct worden opgezet vanuit Tapi Universal CRM, telefoonnummers handmatig intoetsen hoeft niet meer.
Functies
• Uitbellen (click-to-call): direct een gesprek opzetten met een muisklik of sneltoets.
• Bij de Tapi Universal CRM-Teams integratie is het zoeken op naam en herkenning binnen Teams niet beschikbaar.
• Met een muisklik kan realtime binnen Tapi Universal CRM het scherm met de gegevens van de beller geopend worden.
• Bij Tapi Universal CRM worden uitbellen, klantherkenning en screen pop binnen Tapi Universal CRM afgehandeld.
Technisch
Compatibiliteit
CloudCTI is volledig cloudgebaseerde software (CTIaaS) en daardoor overal inzetbaar en eenvoudig te implementeren. Zowel Windows, MacOS als Chromebook (webclient) worden ondersteund. Data wordt uitsluitend gecached en er wordt voldaan aan de hoogste security eisen.
Tarieven
gratis try&buy, gratis proberen tot het eind van de volgende maand
Eenmalige setup kosten
Raadpleeg uw leverancier
Maandelijkse kosten per gebruiker
Per gebruiker: € 4,- (bruto verkoop eindgebruikersprijs)
Adviesprijzen exclusief BTW, kunnen per leverancier verschillen.
Neem contact op met de leverancier van het telefoonsysteem of via info@cloudcti.nl voor nadere informatie en een leverancier bij u in de buurt.