Hier wordt informatie gegeven over specifieke eigenschappen van het telefoniesysteem of van de leverancier. Voor uitgebreide en specifieke functionaliteit per CRM-applicatie zie https://cloudcti.nl/nl/crm-applications.

Technische info

Telefoniediensten van Swyx worden onder andere geleverd op basis van CloudCTI. Voor de integratie met het telefoniesysteem maakt CloudCTI gebruik van webhooks in a LUA routing script.

Functies

In combinatie met Swyx, biedt CloudCTI:
• Automatisch een gesprek opzetten (click-to-call) met een muisklik of hot key.
• Herkenning van de beller op basis van telefoonnummers die bekend zijn in de geintegreerde CRM-applicatie.
• Met één muisklik openen van een scherm naar keuze uit de CRM-applicatie met gegevens van de beller (screen pop)
• Zowel Windows, MAC als Chromebook worden ondersteund.
• Gesprekken worden automatisch geregistreerd* in de CRM-applicatie bij de historie van de beller
*zie voor ondersteunde CRM-applicaties: https://cloudcti.nl/nl/crm-applicaties

Hoe te verbinden

Om het telefoniesysteem te verbinden met de CloudCTI-client zijn CloudCTI specifieke instellingen vereist. De leverancier van het telefoniesysteem zal eerst de noodzakelijke settings en credentials configureren voor het account, zodat na inloggen er meteen van start gegaan kan worden.

Bestelinformatie

Neem contact op met Swyx bij interesse in de CloudCTI-CRM integratie, om de voordelen van CRM-integratie zelf te ervaren of om de software aan te kunnen bieden aan uw klanten. Swyx beschikt over alle informatie over prijzen en (kosteloze!) demo- en reseller accounts van de CloudCTI-integratie.
Eindgebruikers worden vriendelijk verzocht hun leverancier van het telefoniesysteem te benaderen.

Case

CapTrader was seeking to improve their customer friendliness and efficiency in their telephony communication with clients and relations.

BEKIJK CASE
Bedrijf
Swyx Solutions AG
Adres
Emil-Figge-Straße 86
Postcode
44227
Stad
Dortmund
Land
Duitsland
Telefoon algemeen +49 231 47770
Website www.enreach.de/