Hier wordt informatie gegeven over specifieke eigenschappen van het telefoniesysteem of van de leverancier. Voor uitgebreide en specifieke functionaliteit per CRM-applicatie zie https://cloudcti.nl/nl/crm-applications.
Technische info
Telefoniediensten van Speakup worden onder andere geleverd op basis van Compass. Voor de integratie met het telefoniesysteem maakt CloudCTI gebruik van a proprietary API.
Functies
In combinatie met Speakup, biedt CloudCTI:
• Automatisch een gesprek opzetten (click-to-call) met een muisklik of hot key.
• Herkenning van de beller op basis van telefoonnummers die bekend zijn in de geintegreerde CRM-applicatie.
• Met één muisklik openen van een scherm naar keuze uit de CRM-applicatie met gegevens van de beller (screen pop)
• Zowel Windows, MAC als Chromebook worden ondersteund.
• Gesprekken worden automatisch geregistreerd* in de CRM-applicatie bij de historie van de beller
*zie voor ondersteunde CRM-applicaties: https://cloudcti.nl/nl/crm-applicaties
• Voor de CloudCTI Speakup integratie, wordt de merknaam SpeakupCTI gebruikt.
Hoe te verbinden
Met Speakup is het account zo opgezet dat er kan worden ingelogd met de Speakup credentials. Deze verifieren het account en verbinden automatisch de SpeakupCTI-client met het telefoniesysteem. Er zijn geen andere settings benodigd.
Bestelinformatie
Neem contact op met Speakup bij interesse in de SpeakupCTI-CRM integratie, om de voordelen van CRM-integratie zelf te ervaren of om de software aan te kunnen bieden aan uw klanten. Speakup beschikt over alle informatie over prijzen en (kosteloze!) demo- en reseller accounts van de SpeakupCTI-integratie.
Eindgebruikers worden vriendelijk verzocht hun leverancier van het telefoniesysteem te benaderen.