Hier wordt informatie gegeven over specifieke eigenschappen van het telefoniesysteem of van de leverancier. Voor uitgebreide en specifieke functionaliteit per CRM-applicatie zie https://cloudcti.nl/nl/crm-applications.

Technische info

De CloudCTI applicatie draait in een panel in de Roger 365 Teams app. Dit kan worden geconfigureerd met een URL in het Roger Admin Center. Er hoeft geen software te worden geïnstalleerd.

Functies

In combinatie met Roger365, biedt CloudCTI:
• Automatische herkenning van telefoonnummers bij een inkomend gesprek. In het CloudCTI scherm in de Roger 365 Teams app worden data uit de geïntegreerde CRM-applicatie getoond.
• Welke gegevens worden weergegeven bij herkenning is vrij te configureren per CRM-applicatie, met ruimte voor vier regels met informatie en met generieke en CRM-specifieke velden.
• Meervoudige herkenning wordt ondersteund indien een telefoonnummer meer dan één keer voorkomt in de CRM-applicatie.
• Optioneel kunnen tot 5 knoppen per CRM-applicatie worden geconfigureerd om verschillende acties te automatiseren: contact openen in de CRM (screen pop), terugbelbericht genereren, telefoonnummer kopiëren en opslaan voor later gebruik, etc. Ook kunnen default knoppen worden aangemaakt, die worden weergegeven indien er geen herkenning plaatsvindt.
• De herkenning wordt dagelijks bijgewerkt (frequentie aanpasbaar).
• Integraties met CRM-applicaties kunnen worden geconfigureerd in een browser met de CloudCTI Webconfigurator.

Hoe te verbinden

Om de CloudCTI functionaliteit met Roger 365 te kunnen gebruiken is de CloudCTI Regular licentie en een integratie met een CRM-applicatie benodigd, evenals een volledig geconfigureerde Roger365 calling queue zoals beschreven in deze manual: https://downloadcloudcti.blob.core.windows.net/files/Docs/Roger%20+%20C…

Bestelinformatie

De CloudCTI service kan besteld worden bij leveranciers van het Roger365 contact center of vraag inlichtingen via https://cloudcti.nl/nl/support/contact