CloudCTI is een universele dienst die producenten van telecomsystemen, serviceproviders en resellers van telecomdiensten in staat stelt de behoefte van hun eindklanten aan integraties met CRM- en ERP-applicaties in te vullen. Vele jaren ervaring op dit gebied hebben geleid tot slimme functionaliteit die precies dat doet.

Elke CRM

Werkt met elke CRM

CloudCTI ondersteunt bijna alle CRM- of ERP-applicaties, ook die van jou, dat is onze aloude missie. We voegen op verzoek voortdurend nieuwe integraties toe aan onze lange lijst van nu al honderden verschillende CRM- en ERP applicaties, meestal zonder extra kosten te berekenen.

CloudCTI biedt vele technieken om integraties met CRM- en ERP applicaties tot stand te brengen, ook met ongebruikelijke, maatwerk en branche-specifieke applicaties die niet over een API beschikken. Dit biedt resellers de mogelijkheid om actief marketing en sales te bedrijven in een breed scala van marktsegmenten.

Set-up

Eenvoudig te implementeren

For a long list of standardly supported applications, our cleverly devised CTI Wizard automatically selects the appropriate technology and sets or detects most of the required settings. The CTI Wizard guides you through these steps of configuring the connection to your application and even enables users to integrate their homemade CRM themselves.
This makes the whole process quick and easy. Just try it yourself, you don’t have to be a software expert!

Cloud architectuur

Cloud architectuur

Cloud gebaseerde toepassingen zijn eenvoudig lokaal te implementeren en, gezien de sterke groei van VoIP en CRM-applicaties in de cloud, biedt CloudCTI een directe integratie tussen deze twee cloud toepassingen zonder dat er enige software lokaal geïnstalleerd hoeft te worden. Zelfs de CloudCTI Webconfigurator is beschikbaar waarmee de administrator van de CRM applicatie zelf de dienst kan configureren zonder iets lokaal te hoeven installeren.

Dit betekent niet dat on-premise CRM applicaties niet geïntegreerd kunnen worden, zeker wel. Alle diensten worden geleverd vanuit de MS Azure datacenters in NW Europa of de Verenigde Staten met een minimum aan lokale software.

API

API to automate provisioning

With the CloudCTI provisioning API, the provisioning of CloudCTI user accounts and licenses can be made effortless. The task is reduced to checking a CTI box in your own provisioning process, after which interconnected systems automatically create accounts for all selected users and assign their desired licenses.

Try & Buy

Any CRM integration may be installed without obligation or cost since invoicing starts at the first day of the second month after implementation only, granting anyone a free test period of one to two months. Try and experience the power of CRM integration.

Security

Since we work together with national carriers, CloudCTI software is tested and approved meeting the highest security standards and our datacenters are ISO 27001 certified. Please read our security policy.

Same sign-on

Same sign-on

To improve the user experience, enhance security and reduce support effort on your organization, CloudCTI offers ‘same sign-on’*. The user can sign in with the credentials of their telecom system and does not need an extra set of credentials. That means no risk of unsafe CloudCTI passwords no need to reset lost passwords.

Branding

Rebranding

To telecom providers we offer the possibility to rebrand our software so their CTI proposition to end customers has their look and feel. Already many providers offer CloudCTI technology inside, benefitting of our excellent technology and helping their customers to improve their telephony experience.

Integrations

All major telecom systems

CloudCTI software integrates all major telecom systems, on premise or hosted, that, in many cases, are offered in the market under proprietary brands. Please make sure which telephony system and technology is yours and check our list of supported platforms.

Supported platforms