De CloudCTI integratie met Omnicasa is geheel embedded; er is geen lokale software nodig. CloudCTI biedt een uitgebreide integratie met de telefonieomgeving.
Summary
Met de Omnicasa integratie wordt de beller herkend aan het meegestuurde telefoonnummer en worden gegevens van de beller getoond in Omnicasa. Diverse acties kunnen geautomatiseerd worden. Gesprekken kunnen worden opgezet vanuit Omnicasa met een muisklik, handmatig telefoonnummers intoetsen hoeft niet meer.
Functies
• Uitbellen (click-to-call): direct een gesprek opzetten met een muisklik of sneltoets.
• Bij de Omnicasa-Teams integratie is het zoeken op naam en herkenning binnen Teams niet beschikbaar.
• Met een muisklik kan realtime binnen Omnicasa het scherm met de gegevens van de beller geopend worden.
Technisch
De integratie wordt geinstalleerd en ingericht vanuit Omnicasa, zie de handleiding voor meer info.
Compatibiliteit
CloudCTI is volledig cloudgebaseerde software (CTIaaS) en daardoor overal inzetbaar en eenvoudig te implementeren. Zowel Windows, MacOS als Chromebook (webclient) worden ondersteund. Data wordt uitsluitend gecached en er wordt voldaan aan de hoogste security eisen.
Tarieven
gratis try&buy, gratis proberen tot het eind van de volgende maand
Eenmalige setup kosten
Raadpleeg uw leverancier
Maandelijkse kosten per gebruiker
Per gebruiker: € 4,- (bruto verkoop eindgebruikersprijs)
Adviesprijzen exclusief BTW, kunnen per leverancier verschillen.
Neem contact op met de leverancier van het telefoonsysteem of via info@cloudcti.nl voor nadere informatie en een leverancier bij u in de buurt.