๐—ฆ๐—ฒ๐˜๐—ฒ๐—ฟ๐—ฎ ๐—ฒ๐—ป ๐–๐—ฐ๐˜๐—ถ๐˜ƒ๐—ฎ ๐—ป๐—ถ๐—ฒ๐˜‚๐˜„๐—ฒ ๐—–๐—น๐พ๐˜‚๐—ฑ๐—–๐—ง๐ž-๐—ฝ๐—ฎ๐—ฟ๐˜๐—ป๐—ฒ๐—ฟ๐˜€

Setera Cloud Communications heeft een overeenkomst getekend met CloudCTI om cloudgebaseerde CRM-integraties te distribueren met hun op Telepo gebaseerde zakelijke communicatie systeem evenals op Teams Calling. Setera biedt vanuit kantoren in zes steden wereldwijd UC-diensten aan voor multinationale bedrijven en nationale bedrijven met meerdere locaties. Deze diensten worden geleverd op drie continenten en in zestig landen. Na vergelijking met concurrenten werd voor CloudCTI gekozen wegens de unieke technologie, het brede aanbod van integraties en flexibiliteit, security, service- en supportdiensten, architectuur en roadmap. De komende weken zullen de eerste wereldwijde klanten worden geรฏmplementeerd.
Ook ๐–๐—ฐ๐˜๐—ถ๐˜ƒ๐—ฎ ๐—–๐พ๐—บ๐—บ๐˜‚๐—ป๐—ถ๐—ฐ๐—ฎ๐˜๐—ถ๐พ๐—ป๐˜€, dat MSPโ€™s en resellers in Australiรซ en Nieuw-Zeeland voorziet van hun op Xelion gebaseerde UCaaS, is de samenwerking aangegaan met CloudCTI om na een grondige test- en onboarding fase CRM-integraties aan hun klanten te kunnen bieden.
De verdere groei en internationalisering van ons bedrijf is opnieuw zeker gesteld en wij verwelkomen onze nieuwe partners van harte.