Samenwerking met Enreach

Enreach for Service Providers kondigt partnerschap met CloudCTI aan Voor eenvoudige, snelle CRM/UC-integratie - en een route naar slimme CX-analyses

Sophia Antipolis, Frankrijk, 16 april – Enreach for Service Providers, onderdeel van Enreach, de snelgroeiende Europese leider in contactoplossingen, heeft vandaag een partnerschap aangekondigd met het in Nederland gevestigde CloudCTI, dat cloudgebaseerde CRM- en ERP-integraties levert aan telecomserviceproviders en -resellers. De overeenkomst biedt klanten toegang tot meer dan 200 CRM-integraties. Het zal ook de klantervaring (CX), analysefuncties en AI-roadmap binnen Enreach UP ondersteunen, die UCaaS, CCaaS en productiviteitstools combineert in een volledig geconvergeerde contactoplossing, geoptimaliseerd voor desktop, IP-telefoon en mobiele apparaten.

Justin Hamilton-Martin, directeur Productstrategie bij Enreach for Service Providers, zegt: “De oplossing van CloudCTI is een belangrijke stap voorwaarts in het vereenvoudigen en verbeteren van de klantbeleving door een technologie-lichte maar krachtige brug te slaan tussen CRM-applicaties en Unified Communications. Gebruikers hoeven geen app te installeren, omdat CloudCTI hen toegang geeft tot klantgegevens wanneer ze die informatie nodig hebben, zoals het beantwoorden van een inkomende oproep. Bovendien wordt de informatie, zodra een gesprek is beëindigd, weer vastgelegd in de CRM- of klantendatabase. Hij vervolgt: “De overstap van een pc-gebaseerde, embedded client naar de cloud is van cruciaal belang voor onze mobile first-aanpak, waarbij tablets worden ondersteund en zal de gebruikersacceptatie bij onze serviceproviderklanten helpen stimuleren. Bovendien wordt de afhankelijkheid van de pc of client-app opgeheven, zodat functies zelfs werken als de pc is uitgeschakeld, zoals weergave van naamresolutie op alle apparaten, inclusief mobiele telefoons en tablets.

Jan Kees Lantsheer, CEO van CloudCTI, voegt hieraan toe: “Door de native met Enreach geïntegreerde, unieke 100% cloud-dienst van CloudCTI kunnen Service Providers en Resellers zonder extra software te installeren of maatwerk te leveren eenvoudig en snel integraties met een groot aantal CRM- of klantendatabases aan hun klanten aanbieden. Bovendien worden zonder extra kosten voortdurend nieuwe integraties toegevoegd. We hadden al een sterke basis van resellers en kijken er nu naar uit om deze unieke dienst van CloudCTI internationaal uit te breiden naar deze nieuwe Enreach-partnergemeenschap.”

Bertrand Pourcelot, CEO van Enreach for Service Providers, zegt: “Ons partnerschap met CloudCTI, dat gebruik maakt van onze krachtige API’s, is een belangrijk onderdeel van onze visie en routekaart naar slimmere, context gebaseerde communicatie, waarbij de nadruk wordt gelegd op verbeteringen in de gebruikerservaring en productiviteitsvoordelen. Op basis van een recent onderzoek bij onze Service Providers weten we dat dit essentiële aandachtsgebieden voor hen zijn om de digitale transformatie van hun zakelijke klanten te ondersteunen. Daarnaast hebben we een missie om dienstverleners en hun zakelijke klanten te helpen profiteren van betere analyses, die een succesvolle adoptie van AI binnen de CXcontext kunnen katalyseren.”

Justin Hamilton Martin concludeert: “De twee organisaties kennen elkaar al langere tijd en hebben synergieën zoals toewijding aan een snellere, gestroomlijnde gebruikerservaring en een gedeelde overtuiging dat CRM-applicaties een cruciale rol spelen bij het mogelijk maken van naadloos geconvergeerd contact via elk apparaat of netwerk. We kijken uit naar onze voortgezette samenwerking en het onderzoeken van verdere manieren waarop we kunnen bijdragen aan de succesvolle adoptie van technologie door onze partners en hun klanten die een tastbaar verschil maakt voor de klantbetrokkenheid en gebruikersproductiviteit.”

Over Enreach for Services Providers

Enreach for Services Providers is een Europese leider in geconvergeerde contactoplossingen. Onze missie is het creëren van aanpasbare mobile-first-contactoplossingen, waardoor onze partners kunnen floreren en gebruikers hun interacties kunnen optimaliseren. Ons platform “Enreach UP” stelt providers en integrators in staat hun zakelijke klanten te voorzien van diensten met toegevoegde waarde, waaronder FMC, videosamenwerking, messaging, inkomende/uitgaande callcenterfunctionaliteit en conversatiebots, naadloos geïntegreerd met mobiele diensten, Microsoft Teams, CRM en ERP-systemen. Ons modificeerbare ontwerpplatform "Enreach UP" maakt volledige white-labelling, gepersonaliseerde gebruikerservaring, BYOx-inschakeling (Carrier, OSS/BSS/mobile), API's voor integratie, automatisering en AI mogelijk, evenals meerdere implementatieopties, waaronder PaaS. De Enreach-groep is actief in meer dan 27 landen en telt meer dan 1.000 medewerkers. 

Meer informatie

Over CloudCTI

CloudCTI, een merk van het Nederlandse softwarebedrijf Keylink, levert clouddiensten aan telecomproviders en resellers gericht op de integratie van CRM- en ERP-applicaties. Onze missie is om een breed scala aan integraties aan te bieden met zeer veel verschillende CRMapplicaties die zeer eenvoudig te implementeren zijn en slimme functionaliteit bieden. Het vervullen van deze missie heeft ons, mede dankzij de native en 100% cloud architectuur, duizenden wederverkopers opgeleverd die elke dag onze computertelefonieintegratiediensten aanbieden aan hun klanten over de hele wereld.