Hier wordt informatie gegeven over specifieke eigenschappen van het telefoniesysteem of van de leverancier. Voor uitgebreide en specifieke functionaliteit per CRM-applicatie zie https://cloudcti.nl/nl/crm-applications.

Technische info

Telefoniediensten van MagnetPlus worden onder andere geleverd op basis van Amiba. Voor de integratie met het telefoniesysteem maakt CloudCTI gebruik van a proprietary API.

Functies

In combinatie met MagnetPlus, biedt CloudCTI:
• Automatisch een gesprek opzetten (click-to-call) met een muisklik of hot key.
• Herkenning van de beller op basis van telefoonnummers die bekend zijn in de geintegreerde CRM-applicatie.
• Met één muisklik openen van een scherm naar keuze uit de CRM-applicatie met gegevens van de beller (screen pop)
• Zowel Windows, MAC als Chromebook worden ondersteund.
• Gesprekken worden automatisch geregistreerd* in de CRM-applicatie bij de historie van de beller
*zie voor ondersteunde CRM-applicaties: https://cloudcti.nl/nl/crm-applicaties

Hoe te verbinden

Om het telefoniesysteem te verbinden met de CloudCTI-client zijn Amiba specifieke instellingen vereist. De leverancier van het telefoniesysteem zal eerst de noodzakelijke settings en credentials configureren voor het account, zodat na inloggen er meteen van start gegaan kan worden.

Bestelinformatie

Neem contact op met MagnetPlus bij interesse in de CloudCTI-CRM integratie, om de voordelen van CRM-integratie zelf te ervaren of om de software aan te kunnen bieden aan uw klanten. MagnetPlus beschikt over alle informatie over prijzen en (kosteloze!) demo- en reseller accounts van de CloudCTI-integratie.
Eindgebruikers worden vriendelijk verzocht hun leverancier van het telefoniesysteem te benaderen.

Bedrijf
MagnetPlus
Adres
IDA Business & Technology Park
Postcode
D17 AK77
Stad
Dublin
Land
Ierland
E-mail Telefoon algemeen 1800 789 789
Telefoon direct +353 1800 819 888
Website www.magnetplus.ie/