Hier wordt informatie gegeven over specifieke eigenschappen van het telefoniesysteem of van de leverancier. Voor uitgebreide en specifieke functionaliteit per CRM-applicatie zie https://cloudcti.nl/nl/crm-applications.

Technische info

Telefoniediensten van LanTel worden onder andere geleverd op basis van Avaya. Voor de integratie met het telefoniesysteem maakt CloudCTI gebruik van the DevLink CTI API.

Functies

In combinatie met LanTel, biedt CloudCTI:
• Automatisch een gesprek opzetten (click-to-call) met een muisklik of hot key.
• Herkenning van de beller op basis van telefoonnummers die bekend zijn in de geintegreerde CRM-applicatie.
• Met één muisklik openen van een scherm naar keuze uit de CRM-applicatie met gegevens van de beller (screen pop)
• Zowel Windows, MAC als Chromebook worden ondersteund.
• Gesprekken worden automatisch geregistreerd* in de CRM-applicatie bij de historie van de beller
*zie voor ondersteunde CRM-applicaties: https://cloudcti.nl/nl/crm-applicaties

Hoe te verbinden

Om het telefoniesysteem te verbinden met de CloudCTI-client zijn Avaya specifieke instellingen vereist. De leverancier van het telefoniesysteem zal eerst de noodzakelijke settings en credentials configureren voor het account, zodat na inloggen er meteen van start gegaan kan worden.

Bestelinformatie

Neem contact op met LanTel bij interesse in de CloudCTI-CRM integratie, om de voordelen van CRM-integratie zelf te ervaren of om de software aan te kunnen bieden aan uw klanten. LanTel beschikt over alle informatie over prijzen en (kosteloze!) demo- en reseller accounts van de CloudCTI-integratie.
Eindgebruikers worden vriendelijk verzocht hun leverancier van het telefoniesysteem te benaderen.

Bedrijf
LanTel B.V.
Adres
Dudokplein 222
Postcode
3315 KH
Stad
Dordrecht
Land
Nederland
E-mail Telefoon algemeen 078 - 630 55 55
Website lantel.nl/