Hier wordt informatie gegeven over specifieke eigenschappen van het telefoniesysteem of van de leverancier. Voor uitgebreide en specifieke functionaliteit per CRM-applicatie zie https://cloudcti.nl/nl/crm-applications.
Technische info
Voor de integratie met het telefoniesysteem maakt CloudCTI gebruik van the Realtime API.
Functies
In combinatie met Kwebbl, biedt CloudCTI:
• Automatisch een gesprek opzetten (click-to-call) met een muisklik of hot key.
• Herkenning van de beller op basis van telefoonnummers die bekend zijn in de geintegreerde CRM-applicatie.
• Met één muisklik openen van een scherm naar keuze uit de CRM-applicatie met gegevens van de beller (screen pop)
• Zowel Windows, MAC als Chromebook worden ondersteund.
• Gesprekken worden automatisch geregistreerd* in de CRM-applicatie bij de historie van de beller
*zie voor ondersteunde CRM-applicaties: https://cloudcti.nl/nl/crm-applicaties
Hoe te verbinden
Om het telefoniesysteem te verbinden met de CloudCTI-client zijn Kwebbl specifieke instellingen vereist. Het is gebruikelijk dat de leverancier van het telefoniesysteem dit voor uw account configureert. Om zelf de configuratie uit te voeren kunt u de instructie volgen in de handleiding: https://downloadcloudcti.blob.core.windows.net/files/Docs/Kwebble.pdf
Bestelinformatie
Neem contact op met Kwebbl bij interesse in de CloudCTI-CRM integratie, om de voordelen van CRM-integratie zelf te ervaren of om de software aan te kunnen bieden aan uw klanten. Kwebbl beschikt over alle informatie over prijzen en (kosteloze!) demo- en reseller accounts van de CloudCTI-integratie.
Eindgebruikers worden vriendelijk verzocht hun leverancier van het telefoniesysteem te benaderen.