Hier wordt informatie gegeven over specifieke eigenschappen van het telefoniesysteem of van de leverancier. Voor uitgebreide en specifieke functionaliteit per CRM-applicatie zie https://cloudcti.nl/nl/crm-applications.

Technische info

Telefoniediensten van hallo, worden onder andere geleverd op basis van Broadsoft. Voor de integratie met het telefoniesysteem maakt CloudCTI gebruik van the XSI interface.

Functies

In combinatie met hallo,, biedt CloudCTI:
• Automatisch een gesprek opzetten (click-to-call) met een muisklik of hot key.
• Herkenning van de beller op basis van telefoonnummers die bekend zijn in de geintegreerde CRM-applicatie.
• Met één muisklik openen van een scherm naar keuze uit de CRM-applicatie met gegevens van de beller (screen pop)
• Zowel Windows, MAC als Chromebook worden ondersteund.
• Gesprekken worden automatisch geregistreerd* in de CRM-applicatie bij de historie van de beller
*zie voor ondersteunde CRM-applicaties: https://cloudcti.nl/nl/crm-applicaties

Hoe te verbinden

Met hallo, is het account zo opgezet dat er kan worden ingelogd met de Broadsoft XSI credentials. Deze verifieren het account en verbinden automatisch de CloudCTI-client met het telefoniesysteem. Er zijn geen andere settings benodigd.

Bestelinformatie

Neem contact op met hallo, bij interesse in de CloudCTI-CRM integratie, om de voordelen van CRM-integratie zelf te ervaren of om de software aan te kunnen bieden aan uw klanten. hallo, beschikt over alle informatie over prijzen en (kosteloze!) demo- en reseller accounts van de CloudCTI-integratie.
Eindgebruikers worden vriendelijk verzocht hun leverancier van het telefoniesysteem te benaderen.

Bedrijf
hallo,
Adres
Robijnstraat 76
Postcode
1812 RB
Stad
Alkmaar
Land
Nederland
E-mail Telefoon algemeen 088 � 2550 100
Website hallo.eu/