Hier wordt informatie gegeven over specifieke eigenschappen van het telefoniesysteem of van de leverancier. Voor uitgebreide en specifieke functionaliteit per CRM-applicatie zie https://cloudcti.nl/nl/crm-applications.
Technische info
Telefoniediensten van Enreach for Service Providers worden onder andere geleverd op basis van EnreachUP. Voor de integratie met het telefoniesysteem maakt CloudCTI gebruik van a proprietary API.
Functies
In combinatie met Enreach for Service Providers, biedt CloudCTI:
• Automatisch een gesprek opzetten (click-to-call) met een muisklik of hot key.
• Herkenning van de beller op basis van telefoonnummers die bekend zijn in de geintegreerde CRM-applicatie.
• Met één muisklik openen van een scherm naar keuze uit de CRM-applicatie met gegevens van de beller (screen pop)
• Zowel Windows, MAC als Chromebook worden ondersteund.
• Gesprekken worden automatisch geregistreerd* in de CRM-applicatie bij de historie van de beller
*zie voor ondersteunde CRM-applicaties: https://cloudcti.nl/nl/crm-applicaties
Hoe te verbinden
Met Enreach for Service Providers is het account zo opgezet dat er kan worden ingelogd met de phone system credentials. Deze verifieren het account en verbinden automatisch de CloudCTI-client met het telefoniesysteem. Er zijn geen andere settings benodigd.
Bestelinformatie
Neem contact op met Enreach for Service Providers bij interesse in de CloudCTI-CRM integratie, om de voordelen van CRM-integratie zelf te ervaren of om de software aan te kunnen bieden aan uw klanten. Enreach for Service Providers beschikt over alle informatie over prijzen en (kosteloze!) demo- en reseller accounts van de CloudCTI-integratie.
Eindgebruikers worden vriendelijk verzocht hun leverancier van het telefoniesysteem te benaderen.