Hier wordt informatie gegeven over specifieke eigenschappen van het telefoniesysteem of van de leverancier. Voor uitgebreide en specifieke functionaliteit per CRM-applicatie zie https://cloudcti.nl/nl/crm-applications.

Technische info

Telefoniediensten van Enreach - Managed Voice worden onder andere geleverd op basis van Managed Voice. Voor de integratie met het telefoniesysteem maakt CloudCTI gebruik van a proprietary API.

Functies

In combinatie met Enreach - Managed Voice, biedt CloudCTI:
• Automatisch een gesprek opzetten (click-to-call) met een muisklik of hot key.
• Herkenning van de beller op basis van telefoonnummers die bekend zijn in de geintegreerde CRM-applicatie.
• Met één muisklik openen van een scherm naar keuze uit de CRM-applicatie met gegevens van de beller (screen pop)
• Zowel Windows, MAC als Chromebook worden ondersteund.
• Gesprekken worden automatisch geregistreerd* in de CRM-applicatie bij de historie van de beller
*zie voor ondersteunde CRM-applicaties: https://cloudcti.nl/nl/crm-applicaties
• Voor de CloudCTI Enreach - Managed Voice integratie, wordt de merknaam Contact Connect gebruikt.

Hoe te verbinden

Met Enreach - Managed Voice is het account zo opgezet dat er kan worden ingelogd met de Managed Voice credentials. Deze verifieren het account en verbinden automatisch de Contact Connect-client met het telefoniesysteem. Er zijn geen andere settings benodigd.

Bestelinformatie

Neem contact op met Enreach - Managed Voice bij interesse in de Contact Connect-CRM integratie, om de voordelen van CRM-integratie zelf te ervaren of om de software aan te kunnen bieden aan uw klanten. Enreach - Managed Voice beschikt over alle informatie over prijzen en (kosteloze!) demo- en reseller accounts van de Contact Connect-integratie.
Eindgebruikers worden vriendelijk verzocht hun leverancier van het telefoniesysteem te benaderen.

Bedrijf
Enreach
Adres
Verlengde Duinvalleiweg 102
Postcode
1361 BR
Stad
Almere
Land
Nederland
E-mail Telefoon algemeen +31 88 889 0889
Website enreach.com/en