Hier wordt informatie gegeven over specifieke eigenschappen van het telefoniesysteem of van de leverancier. Voor uitgebreide en specifieke functionaliteit per CRM-applicatie zie https://cloudcti.nl/nl/crm-applications.
Technische info
Voor de integratie met het telefoniesysteem maakt CloudCTI gebruik van a proprietary API.
Functies
In combinatie met Coligo, biedt CloudCTI:
• Automatisch een gesprek opzetten (click-to-call) met een muisklik of hot key.
• Herkenning van de beller op basis van telefoonnummers die bekend zijn in de geintegreerde CRM-applicatie.
• Met één muisklik openen van een scherm naar keuze uit de CRM-applicatie met gegevens van de beller (screen pop)
• Zowel Windows, MAC als Chromebook worden ondersteund.
• Gesprekken worden automatisch geregistreerd* in de CRM-applicatie bij de historie van de beller
*zie voor ondersteunde CRM-applicaties: https://cloudcti.nl/nl/crm-applicaties
• Voor de CloudCTI Coligo integratie, wordt de merknaam Coligo Connect gebruikt.
Hoe te verbinden
Bij Coligo Connect is de CloudCTI functionaliteit geintegreerd in de Coligo Desktop. Nadat de CRM integratie is geconfigureerd zijn herkenning van de beller en screen pop direct actief.
Bestelinformatie
Neem contact op met Coligo bij interesse in de Coligo Connect-CRM integratie, om de voordelen van CRM-integratie zelf te ervaren of om de software aan te kunnen bieden aan uw klanten. Coligo beschikt over alle informatie over prijzen en (kosteloze!) demo- en reseller accounts van de Coligo Connect-integratie.
Eindgebruikers worden vriendelijk verzocht hun leverancier van het telefoniesysteem te benaderen.