Hier wordt informatie gegeven over specifieke eigenschappen van het telefoniesysteem of van de leverancier. Voor uitgebreide en specifieke functionaliteit per CRM-applicatie zie https://cloudcti.nl/nl/crm-applications.
Technische info
Telefoniediensten van ClearVox by X2COM worden onder andere geleverd op basis van ClearVox. Voor de integratie met het telefoniesysteem maakt CloudCTI gebruik van a proprietary API.
Functies
In combinatie met ClearVox by X2COM, biedt CloudCTI:
• Automatisch een gesprek opzetten (click-to-call) met een muisklik of hot key.
• Herkenning van de beller op basis van telefoonnummers die bekend zijn in de geintegreerde CRM-applicatie.
• Met één muisklik openen van een scherm naar keuze uit de CRM-applicatie met gegevens van de beller (screen pop)
• Zowel Windows, MAC als Chromebook worden ondersteund.
• Gesprekken worden automatisch geregistreerd* in de CRM-applicatie bij de historie van de beller
*zie voor ondersteunde CRM-applicaties: https://cloudcti.nl/nl/crm-applicaties
Hoe te verbinden
Om het telefoniesysteem te verbinden met de CloudCTI-client zijn ClearVox specifieke instellingen vereist. De leverancier van het telefoniesysteem zal eerst de noodzakelijke settings en credentials configureren voor het account, zodat na inloggen er meteen van start gegaan kan worden.
Bestelinformatie
Neem contact op met ClearVox by X2COM bij interesse in de CloudCTI-CRM integratie, om de voordelen van CRM-integratie zelf te ervaren of om de software aan te kunnen bieden aan uw klanten. ClearVox by X2COM beschikt over alle informatie over prijzen en (kosteloze!) demo- en reseller accounts van de CloudCTI-integratie.
Eindgebruikers worden vriendelijk verzocht hun leverancier van het telefoniesysteem te benaderen.