Hier wordt informatie gegeven over specifieke eigenschappen van het telefoniesysteem of van de leverancier. Voor uitgebreide en specifieke functionaliteit per CRM-applicatie zie https://cloudcti.nl/nl/crm-applications.

Technische info

Telefoniediensten van Call in one worden onder andere geleverd op basis van VoIPGRID. Voor de integratie met het telefoniesysteem maakt CloudCTI gebruik van a proprietary API.

Functies

In combinatie met Call in one, biedt CloudCTI:
• Automatisch een gesprek opzetten (click-to-call) met een muisklik of hot key.
• Herkenning van de beller op basis van telefoonnummers die bekend zijn in de geintegreerde CRM-applicatie.
• Met één muisklik openen van een scherm naar keuze uit de CRM-applicatie met gegevens van de beller (screen pop)
• Zowel Windows, MAC als Chromebook worden ondersteund.
• Gesprekken worden automatisch geregistreerd* in de CRM-applicatie bij de historie van de beller
*zie voor ondersteunde CRM-applicaties: https://cloudcti.nl/nl/crm-applicaties

Hoe te verbinden

Met Call in one is het account zo opgezet dat er kan worden ingelogd met de Voys credentials. Deze verifieren het account en verbinden automatisch de CloudCTI-client met het telefoniesysteem. Er zijn geen andere settings benodigd.

Bestelinformatie

Neem contact op met Call in one bij interesse in de CloudCTI-CRM integratie, om de voordelen van CRM-integratie zelf te ervaren of om de software aan te kunnen bieden aan uw klanten. Call in one beschikt over alle informatie over prijzen en (kosteloze!) demo- en reseller accounts van de CloudCTI-integratie.
Eindgebruikers worden vriendelijk verzocht hun leverancier van het telefoniesysteem te benaderen.

Bedrijf
Call in one
Adres
Lübeckweg 2
Postcode
9723 HE
Stad
Groningen
Land
Nederland
E-mail Telefoon algemeen 050 700 9900
Website www.voys.nl/