Hier wordt informatie gegeven over specifieke eigenschappen van het telefoniesysteem of van de leverancier. Voor uitgebreide en specifieke functionaliteit per CRM-applicatie zie https://cloudcti.nl/nl/crm-applications.

Technische info

Voor de integratie met het telefoniesysteem maakt CloudCTI gebruik van the Websocket Interface.

Functies

In combinatie met Alcatel Lucent Rainbow, biedt CloudCTI:
• Automatisch een gesprek opzetten (click-to-call) met een muisklik of hot key.
• Herkenning van de beller op basis van telefoonnummers die bekend zijn in de geintegreerde CRM-applicatie.
• Met één muisklik openen van een scherm naar keuze uit de CRM-applicatie met gegevens van de beller (screen pop)
• Zowel Windows, MAC als Chromebook worden ondersteund.
• Gesprekken worden automatisch geregistreerd* in de CRM-applicatie bij de historie van de beller
*zie voor ondersteunde CRM-applicaties: https://cloudcti.nl/nl/crm-applicaties

Hoe te verbinden

Om het telefoniesysteem te verbinden met de CloudCTI-client zijn Alcatel Lucent Rainbow specifieke instellingen vereist. De leverancier van het telefoniesysteem zal eerst de noodzakelijke settings en credentials configureren voor het account, zodat na inloggen er meteen van start gegaan kan worden.

Bestelinformatie

De introductie van de Alcatel Lucent Rainbow integratie staat op onze roadmap. Voor nadere informatie kunt u contact met ons opnemen.

Bedrijf
Alcatel Lucent Rainbow
Adres
32 Avenue Kleber
Postcode
92700 Colombes
Stad
Parijs
Land
Frankrijk
E-mail Telefoon algemeen +33 1 55 66 70 00
Telefoon direct +33 1 55 66 43 38
Website www.al-enterprise.com/