Hier wordt informatie gegeven over specifieke eigenschappen van het telefoniesysteem of van de leverancier. Voor uitgebreide en specifieke functionaliteit per CRM-applicatie zie https://cloudcti.nl/nl/crm-applications.

Technische info

Voor de integratie met het telefoniesysteem maakt CloudCTI gebruik van TAPI.

Functies

In combinatie met Alcatel Lucent, biedt CloudCTI:
• Automatisch een gesprek opzetten (click-to-call) met een muisklik of hot key.
• Herkenning van de beller op basis van telefoonnummers die bekend zijn in de geintegreerde CRM-applicatie.
• Met één muisklik openen van een scherm naar keuze uit de CRM-applicatie met gegevens van de beller (screen pop)
• Zowel Windows, MAC als Chromebook worden ondersteund.
• Gesprekken worden automatisch geregistreerd* in de CRM-applicatie bij de historie van de beller
*zie voor ondersteunde CRM-applicaties: https://cloudcti.nl/nl/crm-applicaties

Hoe te verbinden

Om het telefoniesysteem te verbinden met de CloudCTI-client zijn Alcatel Lucent specifieke instellingen vereist. Het is gebruikelijk dat de leverancier van het telefoniesysteem dit voor uw account configureert. Om zelf de configuratie uit te voeren kunt u de instructie volgen in de handleiding: https://downloadcloudcti.blob.core.windows.net/files/Docs/TAPIConnector…

Bestelinformatie

Neem contact op met onze distributeur NexxtCom bij interesse in de CloudCTI-CRM integratie met Alcatel Lucent, om de voordelen van CRM-integratie zelf te ervaren of om de software aan te kunnen bieden aan uw klanten. NexxtCom beschikt over alle informatie over prijzen en (kosteloze!) demo- en reseller accounts.
Eindgebruikers worden vriendelijk verzocht hun leverancier van het telefoniesysteem te benaderen.

Bedrijf
Alcatel Lucent
Adres
32 Avenue Kleber
Postcode
92700 Colombes
Stad
Parijs
Land
Frankrijk
E-mail Telefoon algemeen +33 1 55 66 70 00
Telefoon direct +33 1 55 66 43 38
Website www.al-enterprise.com/