Hier vindt u informatie over de specifieke functies van het telecommunicatiesysteem of de leverancier. Ga naar https://cloudcti.nl/crm-applications voor gedetailleerde en specifieke informatie over CRM-integratiefunctionaliteiten.
Technische info
CloudCTI maakt verbinding met het platform via TAPI.
Functies
Met 3CX biedt CloudCTI:
• Automatische gespreksopbouw (click-to-call) met een muisklik of sneltoets.
• Bellerherkenning voor telefoonnummers in de geïntegreerde CRM-applicatie.
• Een muisklik opent een scherm met de gegevens van de beller in de geïntegreerde CRM-applicatie.
• Windows, MAC en Chromebook toepassingen worden ondersteund.
• Automatisch gesprekken registreren* in de activiteitengeschiedenis van de map van de beller. *Controleer welke CRM-toepassingen worden ondersteund : https://cloudcti.nl/nl/crm-applicaties
Hoe te verbinden
Het verbinden van uw telefoonsysteem met de CloudCTI-client vereist 3CX-specifieke instellingen. Vaak heeft uw reseller dit al voor uw account geconfigureerd. Om de verbinding zelf te maken, volgt u de stappen in de handleiding :
https://cloudctidownload.blob.core.windows.net/files/Docs/ManualForTAPI…
Bestelinformatie
Als u geïnteresseerd bent in CloudCTI CRM-integratie met 3CX, de voordelen van CRM-integratie wilt ontdekken of de software aan uw klanten wilt aanbieden, neem dan contact op met onze distributeur NexxtCom voor prijsinformatie en (gratis!) demo- of reselleraccounts. Eindgebruikers wordt verzocht contact op te nemen met hun telecommunicatieprovider.